photos – life – thought

[wedding] – syahid & jannah

alhamdulillah…
wedding yg pertama untuk 2011.
tahniah Syahid & Jannah. terima kasih to Hidayah Saini sbb knalkn aku dgn Jannah. kantoi x-UTP pggil ko ‘UCOP’.bhahahaa… couple ini sgt chill.sbb hujung2 member kpd member baik aku. arep! lpas mlm berinai aku lpak ngnsyahid. tnya dia asal mana smua. & aku pn knlkn dr aku. dia bkk crita ada kwn dduk kt quarters airport senai. nma dia Khairi. kahiri tu kwn dr skolh rendah aku. then aku tnya dia knal khairi kt mana? kt UTP ke? (syahid & jannah study UTP). dia ckp knal kt SMKA B PNWR. aku tnya, knal Arep x? dia jwb : “knal sngttt!!” demmm!!! rupanya Syahid mmbr Arep. kecil kn dunia ni? pusing2 jmpa org yg knal kwn kita. hahaaa…

so, xnk bebel bnyak. ni preview wedding mereka. superb best! thx kwn2 baru dr ‘sindiket shutter’ yg follow shot dr mula mjlis hingga akhir & idea2 korg.

header

DSC_0332

s&j

DSC_0366

DSC_0376

DSC_0391

DSC_0335

s&j2

oh yea, aku xsempat nk kuarkn Idea2 aku yg aku pkir sblm tidur dgn Razlan (2nd Photog) sbb pak guard gegor outdoor session kami yg tidak berpermit! bhahahaaa. dem pak guard

9 responses

  1. kawan2 aku suma da kawen.demm..

    February 9, 2011 at 3:34 pm

  2. gadis

    huwaa..
    gud job azri..
    =)

    February 9, 2011 at 5:50 pm

  3. ko bila lak peng?nanti aku amekkan gambo ko guna kemera enset..aahahha

    February 10, 2011 at 11:59 pm

  4. azri aris

    ko ble lg…?

    February 12, 2011 at 6:11 pm

  5. BeRt

    adakah ikhwan mobin ini adalah….rakan seperjuangan ku d’SMKA juga??

    outdown~~~

    February 15, 2011 at 4:46 pm

  6. ahahaha..aku tak de calon..ko dah ada tu..boleh la.a

    February 17, 2011 at 8:03 am

  7. azri aris

    ya benar bert!!!!

    di sini tempat bertemu rakan sejagat & taulan!tahniah!

    February 17, 2011 at 3:07 pm

  8. hidayahsaini

    thanks azri aris~ kau sebarkan UCOP kat perodua siap kau.. aku ber azam nak tinggal nama tu kat UTP dan Carsem sahaja~ seb bek bdk UTP tak ramai kat perodua

    yahhhhhuuu~

    March 12, 2011 at 3:11 am

  9. azri aris

    hidayahsaini.
    kau silap, akn ku sebarkn ke sluruh semestaa!!

    March 13, 2011 at 2:45 pm

Leave a Reply

